Köpt ifrån hundmässan

Här kommer saker som jag köpt ifrån när jag var på hundmässan. Ett inlägg och tävlandet kommer senare.

040

Tre matskålar som ser ut som fotbollar, en stor och två mindre

042

En liten träningväska att sätta i bältet/byxan

041

Två bollar med rep och i bollarna finns en liten bjällra. Kan vara bra att använda vid inkallning, då vet hunden allt att det är den roliga leksaken

043

Röd dragsele till Yatzy, grön dragsele till Vince(mer info kommer) och ett midjebälte till mig

044

Dubbelkoppel och ledhalsband till Nicci

045

Två påsar torrfoder från husse

046

En hel del godis

051

Lite kamplesaker, i dubbelsätt. Lättast att lära hunden komma tillbaka med leksaker då

052

Två lampor att ha när man släpper hundarna lösa i mörka Ingelstad. En grattispåse av Nutra-nuggets och ett annat grattis prov jag fick när jag köpte leksak. En klicker jag fick grattis

053

Balanskudde. Ska övas mycket balans som att sitta vackert på den, cirkla runt den med tassarna och placera alla fyra tassarna på den osv. Älskar verkligen att öva kroppskontroll med vovvarna

Sen köptes lite flera saker som en jätte stor rosa bur och vi fick en hel del grattisprover på färskfoder.

//Julia

2 thoughts on “Köpt ifrån hundmässan

  1. Cecilia

    Det är jättebra träning med balanskudde, köpte en sån nyckelpiga på Ikea och där tränar vi ofta fjärren. Kroppskontroll gäller det att ha för att kunna utföra snygga skiften med alla fyra tassar på något runt som rör sig 🙂

    Btw så såg jag på fb om en hund där bollen ( med pingla) hade fastnat i halsen på hunden och snöret lossnade när de skulle dra loss.. Som tur var fick de ut bollen och allt gick bra.

    Reply

Leave a Reply

