Lucka 1

1

Idag så startar våran alldeles egna julkalender som kommer att pågå ändra fram tills julafton. 

Vi börjar med en presentation om oss:

Mikaela:

Jag är en tjej som kommer ifrån en liten ort utanför Stockholm men har flyttat hemifrån så numera så bor jag i Forshaga och går på Forshagaakademin med inriktningen hundsport. Jag brinner verkligen för hundar och jag har alltid älskat hundar men Zacko är min “egna” riktiga hund.  Jag är en riktig lydnads & bruksmänniska men de var jag inte från början utan då var de freestyle ( man kan ändra sig många gånger 😉 )….. Zacko kan en massa tricks men vi ska satsa på lydnaden o brukset, då spår tycker vi båda är väldigt kul!! sen freestylen på det 🙂

10634155_861580653852070_1932100343_n (1)

Julia:

Jag är en 16 årig tjej ifrån kalmar. Helt hysterisk i hundar som jag är så valde jag Ingelstad gymnasiet utanför Växjö med inriktningen hund. När jag började komma igång med Nicci på riktigt med att träna och sikta in mig på tävlingar så blev jag en sån där hundgalen tant som kommer sitta med 30 hundar. Hela mitt liv kretsar runt hund. Det är verkligen livsstilen för mig. Jag gillar de flesta sporterna inom hund, men agility och freestyle är något extra speciellt och kanske just för att Nicci gillar de sporterna. Jag tränar dock tricks, lydnad, frisbee m.m också för de är lika roliga.

IMG_2409.JPG

Leave a Reply

