Hemmahelg

Då är det måndag och det är första dagen i skolan efter en helg hemma, åkte hem på torsdagen då vi var lediga på fredagen så jag passade på att åka hem för annars är det lite onödigt kanske.

Haft en “egen” helg med Zacko kan man säga, vi har tränat,busat och myst. Fotat en massa och filmat en träningsvideo, den kommer nog inte komma upp en på ett tag då det är lite jobbigt fortfarande, men den kommer nog snart. Vi tränade lydnad,rallylydnad, trix och apportering. Han var så duktig! Bra fart ut och tillbaka i apporteringen och ett superbra rally och lydnadspass! Det ända som gick lite sådär va fritt följ men vi skyller faktiskt på det höga gräset! I rallyn så tränade vi slalom och spiralen och han va lös hela tiden. Gissa om det var någon som var överlycklig över att få träna, mitt ❤

Igår så åkte jag tillbaka till Forshaga och Zackolängtan är enorm redan, men det är inte så långt kvar till höstlovet som tur! Jag har tur att mamma Sasja finns hos mig, bästaste tjejen ❤

Lite bilder ifrån helgen

202

136128187245233226

Leave a Reply

