Dagens träning

Idag så passade vi på att träna i det fina vårvädret, vi gick till en fotbollsplan med massor utav störning utav människor (med/utan hundar) runt omkring och det gick hur bra som helst! jättefin linförighet och fritt följ och så tränade vi inkallning och så gjorde vi lite freestyletricks som slalom, åttan och lite kombinationer vi kommer att ha i vårat blivande freestyleprogram vilket också gick jättebra! Sen en gång när jag skulle ta upp hans favoritleksak ur väskan så släppte jag honom och han tog chansen att springa ifrån mig, mot några människor med cyklar, men han hittade det närmsta trädet och lyfte på benet och sen så väntade han på mig tills jag kom… Haha det kanske är nått som vi måste träna på..

Men sen så fortsatte vi och det gick jättebra, jag är nöjd iallafall och vi har mera träningar planerade i veckan 🙂

One thought on “Dagens träning

Leave a Reply

