Vår!

Idag så var alla ute i byn samtidigt i det underbara vädret! Helt underbart vårväder. Till Zackos stora förtjusning så hittade han en bandyboll i blåbärsrisen i skogen imorse. Idag så passade jag på att rasta kameran lite vilket jag inte har gjort på ett bra tag för att vädret inte har varit det bästa, när jag hade gått en bit på gatan så kom jag på att jag hade glömt minneskortet i datorn, smart där! Så fick gå hem och hämta den och gå igen och fick några tjusiga bilder 🙂 Sen så när vi kom hem så fick Zacko ligga och mumsa på ett märgben på altanen, våren är här och vi vill inte ha någon mer snö nu!

009

asdfgh 045

021 039

Leave a Reply

