Det här med freestyleprogram

 Jag har hittat världens bästa låt som passar till ett freestyleprogram, men början är väldigt svår så jag måste hitta på någonting som passar in. Jag har ändrat låtar och program väldigt många gånger men nu så är jag nöjd! Jag har annars varit inne på att göra ett program med ett tema, där man har en rekvisita som passar låten men det får nog bli när vi kommer högre upp i klasserna. Vi har även börjat med lite svårare postitoner i HTM också, vilket går super. Längtar tills att vi står på tävlingsplan! 🙂 Lite tråkigt att det är väldigt få tävlingar iår.

Zacko är så duktig och tycker att det är så kul att träna freestyle (lydnad med för den delen) och det går jättebra verkligen, vi tränar på i störande miljöer när han är lös (bland gående människor bla). Sen när det är ljusare om kvällarna så är det dags att åka till klubben och träna. Ska verkligen försöka att få till en bra video nu i veckan och det lutar åt att det blir imorgon för då slutar jag som tidigast.

♥Jag älskar dig Zacko ♥

084

En bild på Brandy och Zacko efter en freestyleträning i höstas 🙂 | Foto: Cornelia

One thought on “Det här med freestyleprogram

Leave a Reply

