Dag 1 – Presentera mig själv

IMG_9481

Skrev ett inlägg om mig för inte så länge sedan, men det är säkert ett gäng nya bloggläsare som har hittat hit, så varför inte köra en gång till?

Jo vem är jag?

Som sagt heter jag Mikaela men kallast oftast för Mickan eller Mickis. Jag är född 1998 och jag fyller 16 år och då är det 2 år kvar tills jag blir 18 (woho) Jag går sista året i grundskolan och börjar i gymnasiet till hösten. Jag bor i Nynäshamn som ligger strax utanför Stockholm. Jag är uppväxt med hundar så att man kan säga att jag är en riktig hundnörd. Stackars mina kompisar vars öron jag har tjatat sönder om hundsnack! Jag har även ett starkt hästintresse och tillbringar lite tid i stallet och rider en fin fjording 🙂

Innan Zacko kom in i mitt liv så ägnade jag mig åt att träna Cheerleading och det blev en del tävlingar och det gick riktigt bra. Sen så fanns inte tiden och jag tappade intresset efter många år vid sidan utav en freestylekurs. Sen dess så har jag ägnat mig åt hundsporten, både träningar och tävlingar 😀

Jag kanske inte är som alla andra i min ålder. Istället för att handla kläder till mig så handlas det en massa till Zacko, åker till bk och tränar osv.

HUNDAR ÄR LIVET!

864

Picture 010

/Mikaela

Leave a Reply

