Träning tillsammans med Emma & Charlie

Idag så stod det lite lydnadsträning på schemat, med störning utav Emma & Charlie och min kusins hund Pokemon. Vi gick till en äng som vi aldrig har tränat på innan, tränade inte alls med koppel först  utan jag släppte honom på en gång. Vi hade en superkontakt ifrån början till slut och vi tränade fotgående, läggande, inkallning och platsliggning med Emma och Charlie. Dessutom så körde vi lite freestyletricks. Allting går så bra just nu, jag är hur taggad som helst på detta år, de ska bli ett bra tränings och tävlingsår! När snön smälter så ska vi börja att träna på träningstillfällena på bk, har haft ett träningsupphåll där nu i vinter. JAG LÄNGTAR!

659

De där förbaskade händerna! Jag vet att de ska ner men det blir så automatiskt…

780

Inkallning

726

Läggande

770

HTMposition – work

701

Slalom

1902800_684619184894042_1389435866_n

Platsliggning med störning, woho!

Tack kusin för att du ville följa med och ta bilder 😀

/Mikaela

One thought on “Träning tillsammans med Emma & Charlie

Leave a Reply

