Vinterträning

Det är verkligen hur halt som helst ute nu, så det går inte riktigt att träna ordentligt, men vi tränar fotgående, läggande och ställande utan problem. Det har gått framåt så mycket den senaste tiden, han är koncentrerad och är så rolig att träna med! Idag på morgonpromenaden så hann vi med lite träning. Vi tränade fotgående och platsliggning. När jag gick iväg under platsen var det en hel del störning för att det hände saker runtomkring såsom bilar åkte förbi bla. Det gick väldigt bra. Han tittade runt lite bara, men hade ändå fokus på mig. Han har haft lite en liten tonårsperiod då han inte har velat lyssna och gjort lite som han själv ville, men jag har bara fortsatt med träningen och det lönar sig i slutändan! Jag gick även steget längre och släppte han så han fick springa lös på gatan. Nu är det dags att börja att göra ett freestyleprogram, för en låt har jag. Det kommer att bli riktigt bra! 2014 here we come!

image

image

8 thoughts on “Vinterträning

Leave a Reply

