Vi som ligger bakom denna blogg

För första gången får ni en riktig presentation utav människorna som ligger bakom denna sidan!

Julia Larsson

Mitt namn är Julia och är en 15 år gammal tjej som bor i kalmar. Mitt största intresse är hundar. Det kanske de flesta redan vet, men om inte så vet du det nu. Jag är ägare utav Nicci, schäfern och snart Yatzy, border collien. Nicci kom till mig för precis ungefär två år sedan. Då kunde jag inget om hundträning, men till idag har jag utvecklats massvis och Nicci har blivit som en terapi för mig på många sätt. Förutom att träna med Nicci så ritar jag även. Det jag ritar är en självklarhet, hundar. Jag skapade för några dagar sedan en facebook sida paint a paw där jag lägger upp bilderna jag ritar.

093

Mikaela Tirfing

Mitt namn är Mikaela och jag är en 15 årig gammal tjej som bor i skogen utanför Nynäshamn som ligger utanför Stockholm. Jag är uppvuxen med hundar, både Scäfrar och Alaskan Malamutes. Sen när Zacko kom in i mitt 2012 liv så vet jag att Tollare är en underbar ras, en ras som jag alltid kommer att ha. Under jullovet så jobbade jag på ett hundpensionat och det var väldigt lärorikt och jag är aktiv inom Skarpnäck HU. Några framtidsplaner är att jag vill utbilda mig till instruktör och va aktiv inom hundvärlden. Utöver hundsporten så rider jag också 🙂

image

10 thoughts on “Vi som ligger bakom denna blogg

  1. sabina

    sv; Du MÅSTE testa någon gång i livet!! Speciellt snowboard det är såååå kul det är även skidor men snowboard är nog det roligaste jag vet!

    Reply

Leave a Reply

