New in

I lördags innan träningen så svängde jag förbi CRTzoologiska för att införskaffa en canvasbur för att jag har inte muskler för hans andra bur, så denna väger tre gånger så lite och den är mycket behagligare attvta med på träningar och tävlingar så det va ett bra köp!
Det va tänkt att jag skulle fota buren utan hund, men Zacko älskar den så han gick in och la sig, han kunde ju lika gärna va med på kort,  min lilla linslus  😉
image

image

                                                                                                                                                    Trötter
image

image

Nämen va hände?!

6 thoughts on “New in

  1. inredningsvis.se

    AWWWWW vilken VACKER hund 🙂 och han rådiggar sin nya lya haha

    Tipsar om att jag har budgetvecka på bloggen med heta billiga tips 🙂

    Ha en fin dag söt

    LOVE Maria at inredningsvis – inredning it’s, Swedish for decor 🙂

    Reply

Leave a Reply

