15 fakta om Zacko

Såg dessa “15 fakta om min hund” på instagram så då så kan jag skriva lite fakta om Zacko, fast på bloggen istället.

1. Zacko fyller 2 år i maj.

2. Zacko har gillar att jobba i skogen så i vår så ska vi först lägga ett viltspår med vinklar osv, sen så blir det nog ett anlagsprov, skulle kunna tänka mig att testa på bruksgrenarna sök&spår.

3. Zacko älskar att bada, bland det bästa han vet på somrarna.

4. Zacko är inte så förtjust i cyklar som cyklar förbi.

5. Zacko gillar att åka buss.

6. Zacko representerade tollaren i rasparaden på stockholm hundmässa 2013.

7. Fick en BIS 4 placering när han va 4 månader på en SSRKutställning.

8. Zacko älskar att springa lös i skogen, det får han göra varje dag.

9. Va med på en freestylekurs vintern 2012.

10. Fått en 4e placering i lydnad.

11. På en valputställning för ett år sedan så deltog vi i barn med hund och Zacko visade sin absoluta bästa sida, vi vann inte för att jag va äldst, hehe.

12. Gillar att hoppa upp på stenar i skogen, han hoppar upp och väntar tills att jag kommer, sötnosen.

13. Vi har börjat att nosa på ett heelwork to music program och låten passar perfekt, woho!

14. Charlie är Zackos bästavän.

15. Detta år så ska vi ha roligt på både tränings och tävlingplan 😀

Här väntar jag på dig matte 🙂

Leave a Reply

