Vänd övning

Freestyle träningen går i högvarv! En ny freestyle rutin har gjorts och en HTM rutin har fixats till februari. Det är mycket som måste tränas på, men inget är omöjligt med galningen Nicci.

Idag har det blivit lite vänd övning, med target. Hon har fått så på 10 cm högplatta och vridit säg ifrån mig så hon hamnar med rumpan mot mig. Godiset har jag kastat framåt för att få henne att slta titta bakåt på mig, då positionen blir sned för att hon ska kunna se mig. Farten saknar hon fortfarande, men det blir snyggare och snyggare. Tack vare den lilla plattan kan jag även stå längre bort.

På senare tid har jag även försökt lära mig använda kameran. Njut av några bilder på Nicci.

099 107 102 178

Leave a Reply

