Flytter på

Allt flytter på just nu för mig och Nicci. Hundmöten går okej. Jag bestämde igår att jag ska öka kraven n lite.

Igår var vi ute tillsammans med mamma i skogen. Tillfället att köra lite uppletande och träna inkallning. Ännu bättre så stöttes det på med en hund när hon var lös! Jag vände mig om och körde på den super glada rösten och fick Nicci efter mig så hon kunde kopplas. Den enda nackdelen var att hon skällde en hel del, men annars var det otroligt jobbat.

018

 

https://www.facebook.com/photo.php?v=759047490790041&set=vb.100000543906279&type=2&theater

En video där hon springer och letar upp mamma.

One thought on “Flytter på

Leave a Reply

