2014 – Ett år med nya möjligheter

Nästa år blir ett år med en massa pluggande för min del då det är den sista terminen i nian och jag har ett gymnasium som jag vill gå på 😉 så måste satsa det sista och jag måste prioritera rätt med både hundträning pch plugg.

Så som det ser ut nu så blir det ett anlagsprov nästa år, ska ut och lägga lite svårare med bloduppehåll så är vi nog redo sen, hittills har det inte varit några problem alls, han ville tillochmed ta Charlies spår som låg långre bort, haha…

Om jag har fixat ett freestyleprogram som känns bra (kanske är dax att börja nu) så blir det ev en tävling i februari, just nu så känns träningen så bra, trots tonårstrots! Så kul med den känslan och Zacko tycker att det är roligare än någonsin 🙂

Fick hem post idag och det va lite info om lite planer och sånt på klubben, träningstillfälle i en inomhushall i rallylydnad och agility och då är det perfekt att träna rallylydnad med ordentliga skyltar och en massa hundar som störning. I mitten i februari så hålls en träningstävling och vi ställer nog upp i Freestyle, HTM och lydnad, är supernöjd med min HUklubb 🙂

Vi ska ha ett väldigt roligt år med träningar, tävlingar, busa med kompisar och må bra 😀

image

image

Sist men inte minst…♥
image

One thought on “2014 – Ett år med nya möjligheter

Leave a Reply

