Vilket hundschampoo använder ni?

 Image

 

7 thoughts on “Vilket hundschampoo använder ni?

  1. Anna

    Jag vet tyvärr inte vad de heter men ett är till både hästar och hundar och mot klåda. Mina hundar har inte klåda utan det var en väns gamla hund. Luktar gott av tjära men svindyrt (och det är inte ens meningen art det ska lukta tjära 😛 fick jag reda på) . Ett annat jag använder är de i gula förpackningar och jag använder då det med doft av lavendel 🙂 Annars vanligt Doggy eller Ekol. Kniper det blir det Grumme Grönsåpa, men det luktar inte så gott och vissa menar att det är dåligt för pälsen/huden.

    Reply

Leave a Reply

