Freestyle

Imorgon blir det freestyle tävling för mig och Nicci. Jag har nog inga stora förväntningar mer än ett jag gärna vill ha kvar henne på plan.

De två senaste dagarna har vi smått tränat freestyle. Gått igenom rutinen och finslipat på olika saker.

När hon går i mellanposition hamnar hon ibland långt bak och detsamma är det när vi går fot med snurr under gång.

Lär bli lite genomgång på de två momenten idag också, men annars blir det mera vila mot kvällen.

Mycket sittande i bur för monstret imorgon så hon lär bli lite galen, men förhoppningsvis hinner jag ta slut på lite energi innan vår tur som är start numer 9.

20131121-095433.jpg

19 thoughts on “Freestyle

  1. marianne

    Tack för titten in på min blogg 🙂
    Vad kul med tävling, hoppas det gick bra 🙂
    Jag tänker ofta att jag ska träna min hund lite, jag kanske kan hämta lite inspiration här hos er?!

    Reply

Leave a Reply

