2 år med Nicci

Idag blir käraste Nicci hela två år! Undrar när hon ska bli en mogen och vuxen hund?

Vi lunchpromenaden han vi komma utanför dörren sen började hon skälla på grannen. Min jobbiga vakthund. Gick bakom huset så hon fick vara tyst och sedan tillbaka igen. Då skällde hon enbart en gång och pep sedan precis när vi passerade med viftande svans och nerdragna öron. Min galna människoälskande hund.

013 016 017 021 022 023

Några bilder från idag. Nä

2 years with Nicci – army of two En liten video jag gjorde på Nicci.

Hoppas på många flera år ihop! Vi ska h aså mycket kul ihop. Ta oss igenom alla problem och stöta på nya. Vi utvecklas tillsammans. Utan dig  är jag helt ensam.

101_0331

Önskar jag hade tagit flera bilder på Nicci medan hon var liten och söt.

 

4 thoughts on “2 år med Nicci

Leave a Reply

