Han gör mig stolt

 Oj vad duktig Zacko var på promenaden, det gick tre hundar några meter framför oss och när han gick lite för långt i kopplet så sa jag, stanna, hit och runt och sedan sitt för att han ska gå fot igen, det gick jättebra! Han slutar aldrig att förvåna matte. 

Om ca två veckor så ska vi iväg och det kommer att bli hur kul som helst och viltspår kommer att läggas, snälla säg inte att snön hinner att komma! Så i vår tänkte vi ta ett godkänt anlagsprov 🙂

Sen så är det dags för hundmässan i Stockholm och dit ska jag också, hur kul som helst! 

Det är verkligen hur kul som helst med hundar, det jag kommer att lägga på heltid sen när jag går ut gymnasiet.

Bild

2 thoughts on “Han gör mig stolt

Leave a Reply

